Global Entrepreneurship Community 2016

, , 1 comment
Alhamdulillah berpeluang untuk ke conference nih yang diadakan pada 8-9 Disember yang lalu di KLCC. Conference nih yang dianjurkan oleh Ministry of Finance dengan kerjasama beberapa badan lain seperti MAGIC,     telah menghimpunkan ramai speakers dari dalam dan luar negara untuk berkongsi ilmu mengenai keusahawanan. Actually dia pecahkan kepada beberapa sector macam education, green tech, social entreprise dll. Perasmian telah dilakukan oleh YB Perdana Menteri.
Personally banyak benda yang telah dipelajari especially untuk sesiapa yang baru nak startup bisnes. Perkembangan dunia bisnes pun banyak yang dah berubah dengan adanya teknologi. Oklah malas nak cakap banyak meh layan je gambar2 yang mana dan nak ambik.







Hmm..before tamat, just nak tanya, I’m an introvert(I think hahah) so susah sikitlah nak berborak2 nih but managed la jugak untuk tukar2 kad dan berkenalan seadanya. So soalannya, macamana nak teruskan & maintain the network? Takkan nak email, mesej hari2 kan? Kalau ada yang boleh jawab komen k






1 comment: